Já, Collabim, pomáhám při optimalizaci pro vyhledávače

Webový SEO nástroj Collabim pomáhá se správou a kontrolou zpětných odkazů, analýzou klíčových slov a měřením pozic ve vyhledávačích.

Seznam nasadí nový relevanční model

Seznam na svém blogu uveřejnil, že brzy nasadí nový relevanční model. Na základě této změny se zvýší relevance SERPu , ale tyto změny pravděpodobně ovlivní řadu klíčových slov,  které sledujete ve svých účtech. Zároveň proběhne další změna, která bude mít za dopad zobrazování více výsledků z jedné domény, samozřejmě v případech kdy to bude žádoucí. Podívejte […]

Collabim index a teoretická návštěvnost

Collabim vždy byl primárně nástroj na měření pozic klíčových slov a linkbuilding. V posledních letech se z něj však stává nástroj pro komplexní marketing – jak to ostatně bylo zamýšleno od samotného počátku nástroje. Nyní se s dovolením vrátím na začátek a dovolím si položit otázku, víte vlastně co znamená zkratka Collabim? Ne? Collabim = Collab […]

Ecommerce EXPO 2018

30.1.2018 jsme se s Collabimem vydali na Ecommerce EXPO a byl to mimořádně vydařený den. Zájem návštěvníků o Collabim nás velmi mile překvapil 🙂 Potkali jsme se se spoustou současných klientů, představili jsme novinky a poodkryli co Collabim pro rok 2018 připravuje. Zároveň jsme měli možnost představit aplikace těm návštěvníkům, kteří doposud s Collabimem zkušenosti […]

Novinky v Collabimu – prosinec 2017 a leden 2018

Za poslední dva měsíce se v Collabimu opět uskutečnilo mnoho změn a nejedná se o žádné maličkosti. Dejte nám chvilku a přečtěte si co všechno můžete s Colabim nově získat. Došlo k výraznému a především trvalému navýšení kreditů Všichni majitelé tarifů s pokročilými funkcemi v průběhu ledna nalezli ve svých účtech mnohonásobně více kreditů do jednorázových […]

Novinky v Collabimu – listopad 2017

S koncem roku představujeme poslední letošní novinky v Collabimu a opět se máme čím pochlubit 🙂 SERP Features Zareagovali jsme na přání našich klientů a v listopadu spustili sledování rozšířených výsledků vyhledávání. Co všechno nyní vidíte u každého klíčového slova? Placené výsledky vyhledávání Google v záhlaví/zápatí, nákupy Google, řádek s obrázkovou sadou ve výsledcích vyhledávání […]

Google rozšiřuje snippety ve výsledcích vyhledávání

V průběhu listopadu docházelo k testování zobrazování úryvků delších než klasické dva řádky. Tato situace samozřejmě nezůstala bez povšimnutí a zažehla diskuzi o nové délce snippetů. Nyní je to již oficiální. Google prodlužuje délku snippetů. Zatímco jeden ze zdrojů uvádí navýšení na 230 znaků (www.searchenginejournal.com), tak se v jiném článku dočteme, že maximální počet znaků […]

Dochází ke změnám rozsahu funkcí tarifů

Jak jste určitě zaregistrovali, Collabim za poslední měsíce přinesl řadu vylepšení a novinek. Tady je malá ukázka: SERP Features – nově vidíte, zda se na dané klíčové slovo zobrazují rozšířené výsledky vyhledávání a jestli je v nich obsažen i váš web. Měříme výsledky mobilního vyhledávání – jednorázově nyní můžete měřit pozice jakéhokoliv webu v mobilním […]

Novinky v Collabimu – srpen až říjen 2017

Tentokrát přinášíme souhrn novinek s několikaměsíčním odstupem. Určitě to není proto, že bychom na vás zanevřeli. 🙂 Poslední měsíce jsme se plně soustředili na práci a proto vám nyní můžeme s radostí předložit její výsledky. Collabim má nový web Určitě jste postřehli nový web Collabimu. Redesign vychází z našich původních stránek a umožní nám přinášet více […]

Jak si změnit lokalitu pro Google

Google přišel nedávno s tím, že přestává brát doménu Google, pomocí kterého vyhledáváte, jako signál pro určení výsledků vyhledávání. Je tedy jedno, jestli vyhledáváte na Google.DE, anebo na Google.CZ. Pořád ale existuje možnost si určit, pro jakou zemi chcete výsledky zobrazit. Vhod to přijde třeba v momentě, kdy chcete zkontrolovat, jak to vypadá v zahraničním SERP. Uvedu […]

Krátký report ze speciálního SEOlogera 10/2017

Přes 3 desítky tuzemských SEO specialistů se v pondělní večer sešlo – tradičně – v pražské Pintě za účelem vzdělávací akce pod hlavičkou SEOlogera, resp. předního českého SEO specialisty Pavla Ungra (odkaz na událost). Tentokrát v netradičním duchu – všichni přednášející byli zahraničí, tudíž přednášky byly v anglickém jazyce. Z důvodu cizího jazyka a trochu […]

collabim.com logo