Já, Collabim, pomáhám při optimalizaci pro vyhledávače

Webový SEO nástroj Collabim pomáhá se správou a kontrolou zpětných odkazů, analýzou klíčových slov a měřením pozic ve vyhledávačích.

Novinky v Collabimu – listopad 2017

S koncem roku představujeme poslední letošní novinky v Collabimu a opět se máme čím pochlubit 🙂 SERP Features Zareagovali jsme na přání našich klientů a v listopadu spustili sledování rozšířených výsledků vyhledávání. Co všechno nyní vidíte u každého klíčového slova? Placené výsledky vyhledávání Google v záhlaví/zápatí, nákupy Google, řádek s obrázkovou sadou ve výsledcích vyhledávání […]

Google rozšiřuje snippety ve výsledcích vyhledávání

V průběhu listopadu docházelo k testování zobrazování úryvků delších než klasické dva řádky. Tato situace samozřejmě nezůstala bez povšimnutí a zažehla diskuzi o nové délce snippetů. Nyní je to již oficiální. Google prodlužuje délku snippetů. Zatímco jeden ze zdrojů uvádí navýšení na 230 znaků (www.searchenginejournal.com), tak se v jiném článku dočteme, že maximální počet znaků […]

Dochází ke změnám rozsahu funkcí tarifů

Jak jste určitě zaregistrovali, Collabim za poslední měsíce přinesl řadu vylepšení a novinek. Tady je malá ukázka: SERP Features – nově vidíte, zda se na dané klíčové slovo zobrazují rozšířené výsledky vyhledávání a jestli je v nich obsažen i váš web. Měříme výsledky mobilního vyhledávání – jednorázově nyní můžete měřit pozice jakéhokoliv webu v mobilním […]

Novinky v Collabimu – srpen až říjen 2017

Tentokrát přinášíme souhrn novinek s několikaměsíčním odstupem. Určitě to není proto, že bychom na vás zanevřeli. 🙂 Poslední měsíce jsme se plně soustředili na práci a proto vám nyní můžeme s radostí předložit její výsledky. Collabim má nový web Určitě jste postřehli nový web Collabimu. Redesign vychází z našich původních stránek a umožní nám přinášet více […]

Jak si změnit lokalitu pro Google

Google přišel nedávno s tím, že přestává brát doménu Google, pomocí kterého vyhledáváte, jako signál pro určení výsledků vyhledávání. Je tedy jedno, jestli vyhledáváte na Google.DE, anebo na Google.CZ. Pořád ale existuje možnost si určit, pro jakou zemi chcete výsledky zobrazit. Vhod to přijde třeba v momentě, kdy chcete zkontrolovat, jak to vypadá v zahraničním SERP. Uvedu […]

Krátký report ze speciálního SEOlogera 10/2017

Přes 3 desítky tuzemských SEO specialistů se v pondělní večer sešlo – tradičně – v pražské Pintě za účelem vzdělávací akce pod hlavičkou SEOlogera, resp. předního českého SEO specialisty Pavla Ungra (odkaz na událost). Tentokrát v netradičním duchu – všichni přednášející byli zahraničí, tudíž přednášky byly v anglickém jazyce. Z důvodu cizího jazyka a trochu […]

Co všechno víme o nové Google Search Console

V posledních dnech se objevilo několik zpráv o chystané nové verzi Google Search Console, která je již delší dobu v uzavřené betě. Několika obrázkům a informacím se podařilo uniknout na veřejnost, takže jsme již mohli zjistit, že nám GSC bude zobrazovat mnohem více dat, než doposud. Na co se v nové verzi těšit? Nově bychom měli mít přístup […]

Novinky v Collabimu – červenec 2017

Změny v Collabimu měly poslední dobou jedno společné – jednalo se o úpravy designu. Kvůli velkým horkům jsme nechtěli servery zatěžovat novými složitými výpočty. 🙂  Ty viditelnější změny jste mohli již pár dní postřehnout, ať už na svých Collabim účtech nebo na Twitteru (viz post Jaroslava Hlavinky). O co vše se jedná? Ikonky vyhledávačů v Důležitých změnách webu Toto mně […]

10 otázek pro nového produktového manažera Karla Hladiše

Odkud pocházíš a kde teď bydlíš? Bydlím v Českých Budějovicích, pocházím ale z Nivnice, malebné vísky na pomezí Bílých Karpat. Před 2 lety jsem se přestěhoval do Třeboně za přítelkyní, odkud jsem dojížděl do Budějovic do práce, což byla péče o budějovický e-shop. Vedle balení balíků jsem se staral i o online marketing, hlavně SEO […]

Prezentace ze SEOloger 2017 – Jak využít data pro zlepšení obsahu webu

Je to již týden od prvního ročníku SEOlogera naživo, který pořádal Pavel Ungr. Po skončení mojí přednášky na téma „Jak využít data pro zlepšení obsahu webu“ se mne spousta posluchačů ptala na slidy, tak tady jsou 🙂 Jednalo se o moji první přednášku před větším publikem, které se skládalo z více než 50 SEO specialistů. Díky zpětné vazbě vím, […]

collabim.com logo