Sun Marketing - odborné články

Kampaně na Seznamu, Google, propagace v sociálních sítích Facebook a LinkedIn, reklama na YouTube.

Propojte vaše on-line kampaně s konverzemi v off-line světě

Jednou z největších výzev, na kterou v rámci digitálního marketingu narážíme prakticky od počátku, je měření dopadu on-line kampaní na reálný business tam venku. Pokud vlastníte e-shop a prodáváte pouze na internetu, tak vás problém zákazníků, kteří si sice zjišťují informace on-line, ale nakupují v kamenných pobočkách (tzv. ROPO efekt) nemusí až tolik trápit. Pro všechny ostatní je to otázka, nad kterou se minimálně pozastavili (nebo by rozhodně měli). Snad každý specialista na digitální marketing se již určitě u klienta setkal s otázkou: „A jak se to projeví na našich prodejích?“

Jak plánovat exportní strategii

Exportní strategie je v onlinu často skloňovaným buzzwordem posledních let. Všichni mluví o exportních strategiích, jak jsou důležité, jak se musí dělat apod. Ale málokdo vlastně ví, co to opravdu obnáší.

Boom na českom Instagrame sa volá @esterajosefina

Nebolo to tak dávno, čo som na svojom Instagrame otvorila news feed a tam na mňa vyskočil úlne obyčajný post a.k.a., screenshot konverzácie. Porozschodovej dvojice. Alebo to můžem nazvať nonsens, ktorý niekto dokázal napísať druhej osobe. Vitajte vo svete instagramového profilu @esterajosefina.

Fake news, pravda či lež?

Fake news, lživé příspěvky, dezinformace na Facebooku. S těmito pojmy se setkáváme stále častěji. Dle průzkumu STEM 25 % obyvatelů České republiky věří dezinformacím a jako primární zdroj informací uvádí sociální sítě. Jak poznat takové příspěvky? A do jaké míry mohou ovlivnit myšlení a rozhodování lidí?

Pisálkova noční můra: První věta

Cesta autora skvělého textu začíná vždy stejně. Hororem známým jako první věta. Ta musí upoutat. Vyprovokovat ke čtení. Její důležitost je pro pisálky občas zdrcující a přináší akorát tvůrčí blok, v horším případě tik. Jak se s první větou vypořádat a nezbláznit se?

Pět appek, které vyšperkují váš Instagram

Obliba Instagramu roste každým měsícem. Na celém světě má už více než 800 milionů aktivních měsíčních uživatelů. Instagram Stories v červnu 2017 sledovalo a publikovalo zde na 250 milionů lidí.

Tak ty se nám teda povedly aneb TOP kampaně 2017

S koncem roku přichází řada na bilancování. Ani my vás toho neušetříme. :) Rádi bychom trochu zavzpomínali na několik kampaní, co nám letos fakt povedly.

Atribuce a malý třesk

Před půl rokem jsem psal článek o atribucích a jak je důležité je začít vnímat trochu jinak, z větší perspektivy. Zapomenout na Last Click. Začít používat nové modely. A že to bude velmi důležité. Jak se na to díváme nyní, po půl roce testů a pozorování?

Ty sis udržel práci mimo osobní život?

Představte si tu situaci, kdy vylezete z vysoký školy, nad hlavou máváte ještě čerstvým diplomem a v hlavě si představujete, jak se teď o vás velký společnosti přetrhnou, protože budou chtít někoho s novým pohledem na věc. Máte svůj život, spoustu kamarádů, partnera, tisíc zájmů. Práci potřebujete vlastně jen kvůli penězům a plánujete k tomu přesně tak přistupovat. Žádný velký kamarádíčkování, udělat svoji práci a honem pryč.

Copy o CopyCampe

Napísať copy o CopyCampe je celkom challenge, ale poďme na to. Už ôsme stretnutie campíku, ktorý sa koná každých 9 mesiacov v Prahe, nás v decembri privítal v Holešovickej Domovine a my sme sa nezúčastnili prvýkrát.

sunmarketing.cz logo