Sun Marketing - odborné články

Kampaně na Seznamu, Google, propagace v sociálních sítích Facebook a LinkedIn, reklama na YouTube.

Správa Facebookových stránek je zase blíž. Tentokrát v Messengeru.

Už jste měli tu čest s Facebook Business Messengerem? Nepleťte si ho s Messengerem for Business, který na firemní stránce komunikuje se zákazníky nebo fanoušky. Tento bot je tady pro marketéry.

Sklik Expert Forum 2018 Kino Popcorn Víno Vedro

Čtyři z našich řad měli tu čest jít ve čtvrtek 7. 6. do kina na Andělu. Na programu bylo 7 přednášek od seznamáků. A pak nám venku dali pivo, víno, vodu, pochutiny, nové a staré známosti. Na malý pátek pěkně strávené odpoledne.

Konference Content First: obsah až na prvním místě

V úterý 12. 6. 2018 se v pražských prostorech OKSystém Na Pankráci sešli machři na content, aby nás i vás opět utvrdili v tom, že obsah je v dnešní době online komunikace opravdu až na prvním místě.

Návod na copywritera: Určitě víte, jak ho používat?

Valná většina lidí si myslí, že copywriterovi stačí dát rozsah a téma. Však on už si nějak poradí. Patříte mezi ně? Pak vám prozradím, že tento způsob nefunguje. Jednak riskujete naštvaného copywritera, ale co hůř, pravděpodobně svým přístupem proděláte majlant.

CSI: Lab. Probuďte inovativní schopnosti metodou z dílny Google

Osvojte si metodu řízeného myšlenkového procesu - CSI: Lab - od Google a začněte se u svých projektů naplno věnovat inovacím. Kompletní návod v druhé polovině článku.

7 důvodů proč budete milovat E-book: Ochutnejte technické SEO

Kluci z našeho SEO oddělení dali hlavy dohromady a sepsali to nejdůležitější o technickém SEO. A protože v Tastu rádi děláme věci jinak, rozhodli jsme se ho poskytnout úplně ZDARMA (ne, nechceme ani e-mail) a přispět tak troškou našeho know-how k budování SEO komunity. Přes 70 stránek je nabitých praktickými informacemi od průchodnosti webu, přes mobilní použitelnost, až po strukturovaná data. Nechybí příklady, obrázky, ukázky z praxe nebo odkazy na další cenné zdroje. A já vás tady nebudu zdržovat zbytečným nicneříkajícím vychvalováním, prostě si přečtěte pádné důvody, proč byste si náš e-book o technickém SEO měli stáhnout a proč nebudete litovat.

Jak posunout Facebook kampaně na další level?

Není žádná novinka, že pro správné fungování výkonových kampaní je zapotřebí zařadit do své strategie i „nekonverzní“ část na podporu brandu a návštěvnosti. Projděte si proto tipy, jak strategii uchopit, aby vytvořila dlouhodobě funkční systém a nedošlo k zacyklení.

Připravte svůj web na Mobile-First Indexing

Už 26. března 2018 Google oznámil, že začíná s migrací stránek na Mobile-First Indexing. Nový přístup k hodnocení obsahu se zatím týká pouze webů, potažmo stránek, které jsou na to připraveny a splňují doporučení Google. V řádu několika měsíců lze ale očekávat, že Google přistoupí ke změně u všech stránek. Proto je potřeba je na to nachystat.

4 šablony v Excelu, které usnadní práci s přípravou PPC kampaní

Pro ty, kteří s Excelem umí pracovat na pokročilé úrovni, může být skvělým pomocníkem. A to i při přípravě PPC kampaní, kdy z něj lze data naimportovat rovnou do AdWords Editoru, nebo třeba při práci s UTM parametry kvůli Facebooku. Tyhle věci jdou ovšem usnadnit i lidem, kteří si s Excelem nerozumí skoro vůbec. V článku proto najdete čtyři šablony, které mohou využít jak naprostí začátečníci či nepřátelé Excelu, tak ti, kterým v něm nedělá práce žádný problém.

Sun Marketing vyhrál Sklik Agenturu Roku 2017

Minulý rok Sklik.cz poprvé přišel s nápadem uspořádat soutěž pro klíčové agentury. Každý kvartál průběžně vyhodnocoval úspěšnost, s jakou se agenturám dařilo adoptovat v kampaních funkce jako retargeting, produktové inzeráty, obsahová síť a dynamický retargeting. Funkce měly pomoct klientům k lepším výkonům a doporučovaly se jenom v případě, kdy měly skutečně přidanou hodnotu pro kampaň.

sunmarketing.cz logo