Sun Marketing - odborné články

Kampaně na Seznamu, Google, propagace v sociálních sítích Facebook a LinkedIn, reklama na YouTube.

Mezi prvními jsme vyzkoušeli videokampaně v Skliku

Seznam v listopadu představil novinku v podobě možnosti inzerovat video kampaně skrz reklamní systém Sklik.

Ad customizery v praxi

Před 2 lety napsal kolega článek představující ad customizery a já na něj dnes navážu. Budu se věnovat samotnému nastavení, problémům, na které můžete narazit, a v závěru se podíváme, jaká zlepšení vám personalizace reklam pomocí ad customizerů může přinést.

SOCIAL restart 2018: restartovali jsme sociální média

Konference SOCIAL restart patří do "rodiny" restartů, tedy konferencí zaměřených na různé obory online marketingu, které organizuje digitální agentura Taste. Na akci vystoupilo celkem 14 řečníků s 11 odlišnými tématy, které se dotýkají socialu z mnoha stran a úhlů pohledů.

Automatizace tvorby Google Analytics publik

Automatizace je horkým tématem již od minulého roku. Ani my jsme nezaháleli a vrhli jsme se na automatizaci vytváření Google Analytics publik skrz nástroj GA Booster.

Takový byl PPC restart 2018

Ve čtvrtek 27.9. se v kongresovém sále hotelu Olšanka konal další ročník oblíbené konference PPC Restart. Seznam přednášek byl nabitý zajímavými tématy. Díky rekordní účasti byste při probíhající přednášce hledali volné místo velmi obtížně. Celou akci moderoval leader našeho tastího PA oddělení Lukáš Jirát. Ten účastníky na začátku konference seznámil s programem a přednášky mohly začít.

Seznam fórum 2018 a programatický nákup

V úterý 25. 9. jsme se zúčastnili Seznam.cz fóra 2018 v prostorách CineStar Anděl. Celkem 8 přednášek bylo zaměřeno na programatický nákup reklamy a my vás teď povíme, co jsme si z nich odnesli.

Tipy na optimalizaci v Adformu - část 1.

Stalo se vám, že jste nastavili a spustili kampaň v Adformu, ale line item se nezačaly zobrazovat? Přinášíme vám soupis nejčastějších příčin neaktivity line item a jejich snadné řešení.

Případová studie: vliv Facebooku na SEO

Úkol zněl jasně. Ověřit, zda mají sociální sítě pozitivní vliv na pozice ve vyhledávačích. Jak dopadl malý experiment se třemi blogovými články a vývojem pozic vybraných datasetů klíčových slov před a po kampani na Facebooku?

Jak pochopit svět zbožových srovnávačů

Ztrácíte se v otázce zbožových srovnávačů? Stále nevíte, jak zlepšit výsledky svých klientů? Poradím vám správný směr cesty!

Jak být superhero a ne superhňup

Určitě víte, na co byste neměli zapomenout, než spustíte placenou kampaň? Radši se ujistěte v tomto článku. Neuvěříte, na co všechno dokáží někteří zapomenout!

sunmarketing.cz logo