Seo Servis – optimalizujte své webové stránky

Úspěšné internetové aplikace, SEO optimalizace, školení a spolehlivý hosting na míru.

Facebook představuje Graph Search

Facebookové vyhledávání není zrovna nejefektivnější a nejpříjemnější věc pod sluncem – a právě to se nyní Facebook pokouší změnit novým, superlativy ověnčeným vyhledáváním s názvem Graph Search. O co jde? Vyhledávání podle specifických požadavků Graph Search je nové, samozřejmě vylepšené vyhledávání, které by vám na Facebooku mělo najít prakticky cokoliv si

Jak dnes vyhledávače hodnotí stránky

Jistě víte, že rok 2013 je pro SEO opět zlomový. Spousta pravidel optimalizace stránek, která do nedávna byla pro SEO konzultanty svatá, dnes představuje jistou cestu k horším pozicím, nebo dokonce k penalizaci. Řeší se,  zda SEO je mrtvé, nebo jestli žije, a jak dneska vlastně tu „SEO optimalizaci“ dělat.

Spuštění Moz Analytics beta

Zaregistrovali jste nové Moz Analytics? Stávající uživatelé SEOmoz PRO si je mohou vyzkoušet již nyní v beta verzi – a pomoci autorům vychytat dětské nemoci a dovést rozhraní i funkce k dokonalosti. O co jde? SEO pod lupou Moz Analytics zachovávají vše, co uměl SEOmoz PRO, a přidávají další zajímavé metriky.

Firemní Facebook efektivně – jak na newsfeed a edgerank

Proč je důležité býti v newsfeedu Žijete v přesvědčení, že nezáleží na dosahu vašich příspěvků, protože fanoušci si je přečtou na firemní stránce? V tom případě doporučujeme rychle změnit strategii. Jak vyplývá ze zajímavé infografiky PostRocket, celých 96% fanoušků, kteří si vaši stránku oblíbili, už se na ni po první návštěvě nikdy nevrátí.

Kvalitní vstupní stránka – zdroj relevantní návštěvnosti

Chcete připravit obsah a strukturu webu tak, aby Vám přinesla co nejvíce cílových zákazníků? V tom případě je tento článek určen právě Vám! Říká Vám něco long tail? V oblasti SEO pojem long tail označuje dotazy, které jsou méně vyhledávané, avšak v celkovém součtu násobně převyšují hledanost základních klíčových slov (např. reality, vysavače

HTML5, Facebook a nevalidní XMLNS

Možná jste se s tím již setkali. Snažíte se zvalidovat své stránky pomocí W3C validátoru a i přes to, že jsou napsány v nové specifikaci HTML5, objeví se problém s vloženým jmenným prostorem XFBML . Ten je nejčastěji využíván pro Facebook komponenty.  Důvod je poměrně jednoduchý: použitý XFBML namespace je ve

Google Analytics nově nabízí historii změn na účtu

Google Analytics chystá zajímavou novinku – zanedlouho na svém účtu uvidíte seznam jednotlivých změn spolu s uživateli, kteří je provedli, a časem, kdy k nim došlo. Výpis změn uvidí jenom uživatelé s administrátorským účtem.  K čemu je to dobré? Už nebudete tápat, proč má váš účet jiné nastavení, než měl včera – a

Vylepšení metrik seo-servisu

Po nedávné změně poskytovatele údajů o zpětných odkazech, jsme nyní mohli pracovat na rozšíření off-page faktorů. Integrovali jsme sociální metriky do měření síly stránek a přesnější měření zpětných odkazů s více detailními informacemi. Měření je nyní rozšířeno o počet odkazujících domén a počet odkazujících C sítí, neboli rozdílných bloků IP adres.

Odkazový profil internetu od SEOmozu

SEOmoz a jeho Mozscape index obnovil informace o více jak 77 miliard webových stránek. Díky němu si můžeme udělat představu, jak vypadá odkazový profil průměrné internetové stránky: 73 odkazů 63 interních 10 externích 2,26 % všech odkazů jsou nofollow z toho 43,5 % vedou na externí stránky 56,5 % jsou

Co je to linkspam a jak se proti němu bránit?

Klasický spam známe všichni. Je to on-page faktor, nejčastěji ve formě komentáře s reklamou, nebo pro nás nesmyslným textem. Proti klasickému spamu existují známá bezpečnostní opatření. Co ale dělat, když na Vás útočí linky z druhého koutu světa (tzv linkspam) a poškozují Vám hodnocení u vyhledávačů? Pokud používáte na svých

seoservis.cz logo