SEO-SLOVNIK.CZ - Váš internetový rádce

Internetový marketing a reklama, analytika a architektura webu, tipy a rady pro e-business.

(Ne)konference PPC reklama 2013

Report z (ne)konference PPC reklamy 2013 v Brně. Přečtěte si o novinkách v systémech Google AdWords, Sklik a Etarget.

Report z UX Camp 2013

Včera se konal v Praze v NODE5 již třetí UX Camp. V tomto článku přináším krátký report z této akce.

Regionální cílení v PPC kampaních

Viděl jsem řadu PPC účtů, ovšem doposud jsem neviděl účet, kde se v kampaních více pracovalo s regionálním cílením. Není to trochu škoda? Zkusím proto popsat několik možností, jak na to.

Velký seriál o internetových obchodech (1)

V prvním díle velkého seriálu o internetových obchodech se seznámíme s tím, co nás během následujících týdnů čeká a jaké témata byste si neměli nechat ujít.

Představujeme Google Tag Manager

Společnost Google včera spustila nový nástroj Google Tag Manager, který ocení všichni uživatelé, kteří někdy potřebovali vložit do stránek nějaký ten měřící skript (například: mYx, Crazy Egg, konverzní kódy od Heuréky, Skliku nebo od AdWords).

Link farmy

Jedná se o skupinu stovek, tisíců nebo třeba i miliónů webových stránek, které jsou navzájem provázány odkazy. Jediným účelem těchto stránek je tak získat vysoké hodnocení u vyhledávačů.

Doorway page

Doorway page je další z mnoha zakázaných praktit z oblasti black-hat SEO.

CTR

CTR je zkratka anglického slova Click Through Rate. Do češtiny je toto slovo překládáno jako míra prokliku.

Pozitivní stereotypy

Pozitivní stereotyp je pojem, který spadá do oblastí použitelnosti a UX (User Experience – uživatelský prožitek). Tento pojem si můžeme představit jako schopnost pracovat s něčím díky našim předchozím znalostem. Uživatel tedy pracuje s věcí tak, jak je zv

CPC

CPC je zkratka z anglického slova „cost per click“ = cena za proklik. S tímto pojmem se nejčastěji setkáme v PPC systémech Sklik a Google AdWords. V těchto systémech se inzerují reklamní inzeráty na vybraná klíčová slova a neplatí se zde za zobrazení, ale

Responzivní web design

Responzivní web design je termín, který se začal více objevovat s nástupem mobilních zařízení. Ve skutečnosti jsme se ale s tímto jevem setkali již dříve. Jde totiž o funkčnost, kdy se web přizpůsobuje velikosti obrazovky.

Cloaking

Jedná se o jednu z mnoha zakázaných metod související s optimalizací pro vyhledávače (SEO).

Robots.txt

Robots.txt je malý soubor, který nám pomáhá při komunikaci s fulltextovými roboty. Pomocí správného zápisu se dá robot ovládat a dají se mu nastavit některá pravidla.

Nofollow

Atribut nofollow se na stránce využívá k označení odkazů, které nechceme, aby robot vyhledávače následoval.

Bounce rate

Bounce rate - neboli míra opuštění - nám udává procento návštěvníků, kteří opustí váš web po zhlédnutí první stránky webu (vstupní stránky).

Long tail

Long tail (dlouhý chvost) je označení pro graf, který znázorňuje hledanost obecných a konkrétnějších klíčových slov.

Nepodceňujte sílu long tail

Kladete si někdy otázku, zda se oplatí psát kvalitní články a věnovat psaní větší množství času a námahy? Pokud ano, tak pokračujte v čtení. V tomto článku Vám totiž ukážu, jakou sílu má jeden článek a jaké statistiky Vám dokáže v Google Analytics vykouzl

seo-slovnik.cz logo