Včeliště.cz - zajímavé články ze světa SEO optimalizace
Optimalizace pro vyhledavače, psaní textů, tvorba mikrostránek, obsahový marketing a SEO školení.
GDPR: kombinace čtyř souhlásek, která by v jiné dimenzi možná byla slušným jazykolamem. V roce 2018 ale budí naprosto neuvěřitelné množství negativních emocí. Mezi nimi se jasně formují dvě nejvýraznější: vztek a panika. Když se začaly objevovat první zprávy o…
Udělejte ze zákazníka superhrdinu Některé služby lidé vyhledávají hlavně pro vlastní dobrý pocit. Zkuste pro ně vymyslet takový příběh, díky kterému si k vám najdou cestu třeba tím, že se v něm sami poznají. Povězte jim, jaký na ně vaše…
Včeliště hledá do svého týmu novou posilu na pozici copywritera. Přidejte se do mladého kolektivu naší internetové společnosti. Jestli umíte skvěle psát, máte v malíčku gramatiku a stylistiku, dokážete pracovat samostatně a nebojíte se psaní informačních i prodejních textů na různá…
Dobrý příběh začněte háčkem „Krásný dobrý den, píši vám, abych vám odvyprávěla svůj velmi napínavý příběh.“ Pokud na úvod svých e-mailů půjdete nějak takto, nejspíš je dočtou až do konce jen opravdu trpěliví příjemci. Storytelling je opravdu skvělým způsobem, jak…
Včeliště hledá nového člena do týmu na pozici SEO specialisty s přesahem do obsahového marketingu. Pokud se nebojíte výrazů typu on-page, linkbuilding a klíčové slovo, máte nápady, jak dostat kvalitní obsah před správné cílové publikum a vašimi silnými stránkami jsou spolehlivost, flexibilita…
Sociální sítě Bez promo akce na sociálních sítích si dnes už nelze představit propagaci skoro žádného internetového obsahu. Váš e-book by proto neměl být výjimkou. Využijte všechny možnosti, které máte. Pravidelně publikujte příspěvky na všech sociálních sítích. Využíváte pro svou…
K prvnímu zásadnímu poklesu organického dosahu došlo dle průzkumu serveru BuzzSumo hned ze začátku roku po zavedení nového algoritmu zobrazování příspěvků na zdi. Ten měl pomoci k zobrazování více aktuálních témat, o které se uživatelé zajímají, a drobně upozadit…
Buďte specifičtí K provedení konverzní akce čtenáře navedou jen e-maily, které mu k tomu jasně sdělí důvody. Při tvorbě e-mailu se proto pokaždé snažte být názorní. Čtenáři mají nejraději, když si mohou text vizualizovat. Toho však těžko dosáhnete prázdnými…