Včeliště.cz - zajímavé články ze světa SEO optimalizace

Optimalizace pro vyhledavače, psaní textů, tvorba mikrostránek, obsahový marketing a SEO školení.

Přednáška z Barcamp Kolín: Jak řídit firmu, kde všichni pracují na dálku? – Včeliště podcast 39

Jak zvládnout organizaci své práce na dálku? Jak komunikovat s kolegy, kteří mohou být i na druhém konci světa? Jak úkolovat lidi a zajistit předávání práce mezi pracovníky, aby vše šlapalo, jak má? Nejen o těchto tématech přednášel Josef Řezníček…

Hledáme obsahového stratéga

Do našeho týmu Včeliště hledáme posilu na pozici obsahového stratéga. Pokud vás baví vymýšlet nové nápady na obsah, vytvářet marketingovou a komunikační strategii, e-mail marketing a sociální sítě, u nás toto všechno můžete propojit do konceptu obsahového marketingu, na který…

CopyVčelka se mění, už teď je vám blíž

Klient získává vlastní tým Jak to bylo dřív: Díky jasným procesům jsme dokázali připravovat texty velice rychle. Zákazníkům ale brzy docházely nápady na to, jaké další texty potřebují. V týmu jim často chyběl marketér, jenž by dokázal zadání pro nové…

Včeliště se rozrůstá aneb Co dokázal patnáctiletý kluk s jasnou vizí

Pod Včeliště spadá ještě CopyVčelka, kde vznikají profesionální texty, a DesignVčelka, která klientům přináší pravidelnou grafiku, jíž se prezentují. Včeliště poskytuje veškeré služby týkající se obsahového a inbound marketingu a vytváří je přímo na míru zákazníkovi. Dlouhodobě spolupracuje s firmami,…

4 tipy, jak článkem mířit na správný cíl

Sledujte nákupní chování Existují 4 fáze nákupního procesu. V každé z nich hledají lidé něco jiného. Ideálně by měli zákazníci projít všemi stupni a vy byste jim v jednotlivých fázích měli nabídnout specifický obsah: See – návštěvník se dostal na…

GDPR nekouše: 3 pádné důvody, proč se z ochrany osobních údajů nezblázníte

GDPR: kombinace čtyř souhlásek, která by v jiné dimenzi možná byla slušným jazykolamem. V roce 2018 ale budí naprosto neuvěřitelné množství negativních emocí. Mezi nimi se jasně formují dvě nejvýraznější: vztek a panika. Když se začaly objevovat první zprávy o…

Storytelling: příklady, jak ho využít v příběhu firmy

Udělejte ze zákazníka superhrdinu Některé služby lidé vyhledávají hlavně pro vlastní dobrý pocit. Zkuste pro ně vymyslet takový příběh, díky kterému si k vám najdou cestu třeba tím, že se v něm sami poznají. Povězte jim, jaký na ně vaše…

Storytelling v e-mailech: začněte vyprávět příběhy, které vám zvýší tržby

Dobrý příběh začněte háčkem „Krásný dobrý den, píši vám, abych vám odvyprávěla svůj velmi napínavý příběh.“ Pokud na úvod svých e-mailů půjdete nějak takto, nejspíš je dočtou až do konce jen opravdu trpěliví příjemci. Storytelling je opravdu skvělým způsobem, jak…

vceliste.cz logo