Novinky Dobrého webu

Dobrý web propaguje a zlepšuje kvalitu webů, vzdělává internetovou veřejnost formou školení a konferencí.

Luboš Plotěný: UX Driven Marketing

Luboš na konferenci WebTop100 ukázal, jak známé české brandy vhodnou aplikací UX metod znásobily efektivitu svého digitálního marketingu. Podělil se o zkušenosti s definováním a zacílením prémiových zákaznických segmentů díky poznání reálného chování zákazníků, a představil různé metody validace kreativních konceptů webů, microsites či landing pages, které rázně rozsuzují nekonečné interní debaty. V neposlední řadě také nabídl netradiční pohled na optimalizaci digitální reklamy tím, že se nebudete soustředit na digitální reklamu.

Proč se Dobrý web přejmenoval na Sherpas

15. listopadu spatřila světlo světa nová značka Sherpas, která nově zastřešuje veškeré agenturní aktivity Dobrého webu. Vzdělávací aktivity zůstávají nadále pod značkou Dobrý web. Proč jsme se k této změně rozhodli?

Kreativní komunikační koncepty a UX driven marketing

Určitě jste to sami zažili mnohokrát. Společně s ostatními členy týmu sedíte a přemýšlíte, jaký bude nejvhodnější způsob komunikace vašeho produktu, služby či firmy jako celku v digitálu.

UX driven marketing zlepšuje výsledky digitální reklamy

Skvělý obchodník dokáže na základě krátkého kontaktu s potenciálním zákazníkem a na základě odpovědí na několik dobře mířených otázek s velkou přesností odhadnout jaká je šance, že se daný člověk stane v budoucnu zákazníkem firmy (případně jak velký bude uzavřený obchod). 

Konference WebTop100 opět nabídne to nejlepší z digitálního marketingu pro váš byznys

Konference WebTop100 opět nabídne případové studie, expertní analýzy, inspirativní řešení a nevšední přístupy, jak z digitálního marketingu vytěžit maximum, i témata, která se aktuálně řeší ve firmách. A to vše v největším možném detailu. Na své si přijde každý. Korporace i startupy, zazní success stories i fuck-upy.

UX driven design

Představuje myšlenkový a metodologický přístup k návrhu digitálních řešení, který důsledně vychází z chování, potřeb a emocí reálných zákazníků a aktuálních technologických možností, které jsou namapovány na byznysové cíle a aktivity firmy.

UX driven marketing

Představuje myšlenkový a metodologický přístup k marketingu, který důsledně vychází z chování, potřeb a emocí reálných zákazníků a aktuálních technologických možností, které jsou namapovány na byznysové cíle a aktivity firmy.

Nový web pro Českou spořitelnu

Největší český bankovní dům se od začátku října 2017 může pochlubit zbrusu novými webovými stránkami, které vznikaly ve spolupráci s námi.

Manutanu řešíme reklamu i SEO

PPC pro Manutan řešíme již 8 let a roku 2015 jsme převzali i péči o SEO tohoto našeho oblíbeného klienta

Otevíráme čtyři nová školení

Poslední týdny jsme usilovně věnovali přípravě nových školení. Výsledkem jsou čtyři zbrusu nové celodenní kurzy, které bychom vám rádi představili.

Hodnocení designu mobilní aplikace

Studie ukazuje hodnocení mobilní aplikace na praktických krocích vedoucích k finálnímu designu. Jedná se o mobilní aplikaci operátora, který nabízí svým zákazníkům možnost ovládat chytrou domácnost z pohodlí svého mobilního telefonu. Aplikace se stává vstupní branou do světa domácích zařízení propojených přes operátorem poskytovaný internet.

Uživatelské testování aplikace ve voze v reálném provozu

Uživatelský výzkum už není jen doménou webů a mobilních aplikací, ale rozšířil například se do vývoje aplikací ve vozidle. Důvod je prostý, dojem uživatele z aplikací ve vozidle má stále větší vliv na rozhodnutí o koupi vozidla.

Jak být Dobrý

Tohle zamyšlení bude asi trochu jiné než ta, na která jste na těchto stránkách zvyklí. Berte to klidně jako takový ten hiring post, se kterými se v rámci českého agenturního miniuniversa roztrhl pytel.

SEO restart 2017 aneb SEO jako multiobor

SEO restart byl opět nabitý skvělými přednáškami a organizačně šlapal také výborně. Jsem rád, že jsem se zúčastnil a zde je můj přehled toho nejzajímavějšího.

CX hodnoty a mapování cest v digi

Banka, kterou mají její klienti rádi, to je Air Bank. Je založená na hodnotách, které její klienti milují. Jak a proč tyto hodnoty vznikly, jak v Air Bance žijí a jak se je podařilo propsat i do nových webových stránek? To bylo tématem přednášky, se kterou na CX konferenci 2017 vystoupil Jiří Suchý v doprovodu Tomáše Brycha.

UX driven design pro O2

O2 se v rámci O2 Smart Boxu podařilo skvěle zkombinovat moderní technologie, naprosto intuitivní ovládání velmi atraktivní design.

Jsme dlouholetým partnerem Raiffeisen banky pro uživatelské testování

Pro “raifku” jsme již několik let spolehlivým dodavatelem jakýchkoliv typů uživatelského testování. Proč s námi banka spolupracuje si můžete poslechnout ve videu níže.

Posuňte svůj digitální marketing o krok dál… aneb vzdělávání pro začátečníky a pokročilé

Digitální transformace se dnes nezbytně týká prakticky jakéhokoliv oboru a všem druhům podniků, od těch úplně nejmenších po obří korporace, skýtá nepřeberné množství možností, jak navnadit, získat, uspokojit, či rozvíjet své zákazníky. S rozvíjející se variabilitou tech-marketingu vzrůstají logicky taktéž nároky na edukovanost firem v rámci tohoto odvětví. Je mnoho způsobů, jak se udržet ve hře o našeho zákazníka za obrazovkou. Před tím, než se rozhodnete investovat svůj čas a peníze do dalšího vzdělávání, zkuste si cvičně zodpovědět následující základní otázky:

dobryweb.cz logo