Novinky Dobrého webu

Dobrý web propaguje a zlepšuje kvalitu webů, vzdělává internetovou veřejnost formou školení a konferencí.

Neptejte se na názor lidí, kteří jsou vám blízcí

Je 12. února 2016, jsem plný nadšení a odhodlání – právě jsme se na úrovni managementu firmy rozhodli, že společnost rebrandujeme. V tu chvíli nikdo z nás netušil, jak náročných osmnáct měsíců je před námi. Osmnáct měsíců, během kterých zažiju celé spektrum emocí – od nadšení přes pochyby a frustraci až po strach, že to celé poděláme.

Jak se neutopit v obsahu? Zkoušejte jen to, co dává smysl

Obsahový nebo chcete-li content marketing se v čase proměňuje a vyvíjí stejně jako jakýkoliv jiný obor. Denně se na nás valí spousta informací a nejrůznějších rad, tipů a zaručených návodů. Je tedy čím dál těžší vyznat se v tom, co je opravdu důležité a čemu stojí za to věnovat pozornost.

Infografika: 10 trendů digitálního marketingu a UX pro rok 2018

10 trendů digitálního marketingu a UX pro rok 2018

SEO jako multiobor

Článků o SEO na rok 2018 vychází v tuto dobu víc než dost, tedy nemá cenu psát něco, co už jste nejspíš stejně četli stokrát. Já bych vám dnes rád přiblížil naopak něco stálejšího, nad čím jste nejspíš ještě nepřemýšleli, a to o současné pozici SEO a nezbytnému přístupu k němu jako k multioboru.

Luboš Plotěný: UX Driven Marketing

Luboš na konferenci WebTop100 ukázal, jak známé české brandy vhodnou aplikací UX metod znásobily efektivitu svého digitálního marketingu. 

Proč se Dobrý web přejmenoval na Sherpas

15. listopadu spatřila světlo světa nová značka Sherpas, která nově zastřešuje veškeré agenturní aktivity Dobrého webu. Vzdělávací aktivity zůstávají nadále pod značkou Dobrý web. Proč jsme se k této změně rozhodli?

Kreativní komunikační koncepty a UX driven marketing

Určitě jste to sami zažili mnohokrát. Společně s ostatními členy týmu sedíte a přemýšlíte, jaký bude nejvhodnější způsob komunikace vašeho produktu, služby či firmy jako celku v digitálu.

UX driven marketing zlepšuje výsledky digitální reklamy

Skvělý obchodník dokáže na základě krátkého kontaktu s potenciálním zákazníkem a na základě odpovědí na několik dobře mířených otázek s velkou přesností odhadnout jaká je šance, že se daný člověk stane v budoucnu zákazníkem firmy (případně jak velký bude uzavřený obchod). 

Konference WebTop100 opět nabídne to nejlepší z digitálního marketingu pro váš byznys

Konference WebTop100 opět nabídne případové studie, expertní analýzy, inspirativní řešení a nevšední přístupy, jak z digitálního marketingu vytěžit maximum, i témata, která se aktuálně řeší ve firmách. A to vše v největším možném detailu. Na své si přijde každý. Korporace i startupy, zazní success stories i fuck-upy.

UX driven design

Představuje myšlenkový a metodologický přístup k návrhu digitálních řešení, který důsledně vychází z chování, potřeb a emocí reálných zákazníků a aktuálních technologických možností, které jsou namapovány na byznysové cíle a aktivity firmy.

UX driven marketing

Představuje myšlenkový a metodologický přístup k marketingu, který důsledně vychází z chování, potřeb a emocí reálných zákazníků a aktuálních technologických možností, které jsou namapovány na byznysové cíle a aktivity firmy.

Nový web pro Českou spořitelnu

Největší český bankovní dům se od začátku října 2017 může pochlubit zbrusu novými webovými stránkami, které vznikaly ve spolupráci s námi.

Manutanu řešíme reklamu i SEO

PPC pro Manutan řešíme již 8 let a roku 2015 jsme převzali i péči o SEO tohoto našeho oblíbeného klienta

Otevíráme čtyři nová školení

Poslední týdny jsme usilovně věnovali přípravě nových školení. Výsledkem jsou čtyři zbrusu nové celodenní kurzy, které bychom vám rádi představili.

Hodnocení designu mobilní aplikace

Studie ukazuje hodnocení mobilní aplikace na praktických krocích vedoucích k finálnímu designu. Jedná se o mobilní aplikaci operátora, který nabízí svým zákazníkům možnost ovládat chytrou domácnost z pohodlí svého mobilního telefonu. Aplikace se stává vstupní branou do světa domácích zařízení propojených přes operátorem poskytovaný internet.

Uživatelské testování aplikace ve voze v reálném provozu

Uživatelský výzkum už není jen doménou webů a mobilních aplikací, ale rozšířil například se do vývoje aplikací ve vozidle. Důvod je prostý, dojem uživatele z aplikací ve vozidle má stále větší vliv na rozhodnutí o koupi vozidla.

Jak být Dobrý

Tohle zamyšlení bude asi trochu jiné než ta, na která jste na těchto stránkách zvyklí. Berte to klidně jako takový ten hiring post, se kterými se v rámci českého agenturního miniuniversa roztrhl pytel.

SEO restart 2017 aneb SEO jako multiobor

SEO restart byl opět nabitý skvělými přednáškami a organizačně šlapal také výborně. Jsem rád, že jsem se zúčastnil a zde je můj přehled toho nejzajímavějšího.

CX hodnoty a mapování cest v digi

Banka, kterou mají její klienti rádi, to je Air Bank. Je založená na hodnotách, které její klienti milují. Jak a proč tyto hodnoty vznikly, jak v Air Bance žijí a jak se je podařilo propsat i do nových webových stránek? To bylo tématem přednášky, se kterou na CX konferenci 2017 vystoupil Jiří Suchý v doprovodu Tomáše Brycha.

dobryweb.cz logo