Novinky Dobrého webu

Dobrý web propaguje a zlepšuje kvalitu webů, vzdělává internetovou veřejnost formou školení a konferencí.

Jak začít s Microsoft Advertising (Bing Ads) krok za krokem.

Máte-li možnost inzerovat pro sebe či klienta v zemi, kde lze inzerovat ve vyhledávači Bing.com, možná si kladete otázku, zda to má smysl. My v Sherpas jsme takovou příležitost dostali od našeho klienta, pro kterého zajišťujeme výkonnostní online marketing v Německu. I když je podle dostupných informací Bing “jako český Seznam”, tedy zejména objemově významně menší než Google, v případě Německa je při 80 milionech uživatelů i 10 % zásah už zajímavé publikum.

Podle čeho Google řadí výsledky vyhledávání?

V SEO je obecně známý fakt, že Google využívá pro hodnocení stránek více než 200 hodnotících faktorů. To znamená, že na pozici vašeho webu ve vyhledávání má vliv přes 200 různých prvků. 

Jaký byl letošní Contenfirst?

Content First se odehrál online, jak už je ostatně v letošním roce pomalu zvykem. O atmosféře se toho tedy moc říci nedá, tu si každý účastník vytvořil více méně sám, to samé platí i o cateringu… O čem se toho však dá říci více je obsah. Pojďme se tedy podívat na to, co letošní Content First přinesl.

Co přinesl zářijový BRANDstorming?

Trochu netradičně se první zářijový čtvrtek v Galerii kavárny Louvre uskutečnila již tradiční konference – Brandstrorming. Letošní setkání se sice konalo kvůli koronavirové pandemii o něco později, ale na kvalitu programu to nemělo vliv. Pojďme se podívat na pár highlightů, které se na konferenci probíraly.

Ne/citlivé události

V posledních týdnech a měsících stoupla ze strany některých inzerentů poptávka po inzerování zdravotnických, hygienických či ochranných pomůcek. Jasnými zástupci jsou respirátory, štíty, roušky či obyčejná dezinfekce na ruce. Je logické, že k tomuto kroku ve světle událostí uplynulých měsíců došlo. Neboť tam kde roste poptávka, logicky roste i nabídka. To se stalo i v tomto případě a mnoho prodejců, jejichž ověřenost a kvalitu nechme nyní stranou, se rozhodlo prodávat právě ony zmíněné zdravotnické či hygienické pomůcky.

10 věcí, které byste měli vědět, než pošlete svou první rozesílku

Chystáte se začít s e-mailingem? Nebo si nevíte rady, jak vylepšit vaše stávající e-mail kampaně? V jednom z minulých článků (můžete se na něj podívat zde) jsme si řekli, jak na to. Co by měl obsahovat každý váš hromadný e-mail, jak na tvorbu šablony a na co si dát pozor. Co je ale ještě dobré vědět a na co nezapomenout, než začnete s vaší první rozesílkou? Přinášíme vám 10 užitečných tipů.

Příprava e-mailingové komunikace od A do Z

Využíváte e-mail marketing pro komunikaci se zákazníky nebo stále váháte, zda má smysl s ním začít? Stejně jako v předchozích letech, tak i letos přivede e-mailing řadu zákazníků a velké množství objednávek. Dle Econsultancy.com až 19 % prodejů přichází právě z e-mailových kampaní. Proto stojí za to s ním začít, anebo se podívat, zda nepotřebují právě ty vaše e-mailové kampaně vylepšit. Komunikovat přes e-mail může jak velká, tak i malá firma. Tak proč to nezkusit…

Představujeme framework VALUE pro plánování obsahu (nejen) na Instagram

Jedním z nejvýraznějších KPI Instagramu je počet uživatelů, kteří přes váš instagramový profil navštíví váš web nebo blog. Jenomže, jak získat traffic ze sítě, která je navržená tak, aby udržovala uživatele uvnitř? 

Eye tracking – jak lidé čtou na webu

Norman Nielsen (dále NN) před 15 lety vydal první eye-tracking studii o tom, jak lidé čtou nebo spíše skenují obsah na internetu. Jak se trend vyvíjí, nám prozradily výsledky aktuální studie od stejné firmy. 

Jaká byla 15. Affiliate konference 2020?

Pandemie koronaviru změnila prakticky všechno. Třeba i takovou „samozřejmost“ jakou jsou nejrůznější konference a setkání.

Jak funguje obsah ve frameworku STDC? Skvěle…

O notoricky známém frameworku STDC se často říká, že není pro tvorbu obsahu použitelný. Pravdou však je, že se pro tvorbu, plánování i měření hodí velmi dobře. Můžete díky němu najít klíč k dobře fungujícímu obsahu, díky kterému vás budou zákazníci milovat. Jak tedy vytvořit obsahovou strategii ve frameworku STDC?

Studie: E-comerce v karanténě

Koronavirus a následná karanténní opatření nevyhnutelně zasáhla do nákupního chování Čechů. Tato velmi neobvyklá situace má na svědomí jisté změny, které je možné pozorovat jak v onlinu, tak i v retailu. Jak se bude situace vyvíjet, lze jen těžko odhadnout, nicméně naše studie vám může alespoň trochu napovědět.

PPC kampaně a jejich vývoj během pandemie koronaviru

Během několika málo dní se život mnohým z nás zásadně proměnil. Ať už více či méně, tak celosvětová pandemie koronaviru a následné postupné omezování ekonomiky, pohybu zboží/osob či zavření obchodů a vyhlášení celostátní karantény, ovlivnily každého z nás.

Jak najít správnou cílovou skupinu na Facebooku

Stejně jako u jiných kampaní (online i offline), tak i pro Facebook platí, že je důležité zacílit kampaně na správnou cílovou skupinu, díky čemuž získáme požadované výsledky. Jak ale najít tu správnou cílovku právě pro vás? Je řada možností. A my vám poradíme, jak na to.

Manažerský online dashboard zdarma

V této nelehké době se snaží každý pomáhat, jak umí. My jsme se rozhodli po dobu krize poskytnout firmám zdarma jednu z našich služeb, a sice tvorbu manažerských online dashboardů pro perfektní přehled vývoji firemního cashflow.

Jaká byla online konference SEO4LIFE?

Ve čtvrtek 2. dubna proběhla v odpoledních hodinách mezinárodní benefiční online konference o SEO s názvem SEO4LIFE, kterou pořádal Filip Podstavec a jeho Marketing Miner. Vystřídalo se celkem 8 přednášejících, každý měl 25 minut na přednášku a 5 minut na dotazy, tedy celkem 4 svižné hodiny plné různých pohledů na současný stav a trendy v SEO. Za mě byly nejzajímavější tyto výstupy:

Podcast: Google Ads slaví 20. narozeniny

V premiérovém podcastu z naší dílny Tomáš Turek a Michal Mládek připomínají ty nejdůležitější milníky ze života Google Ads. Co všechno se za tu dlouhou dobu událo? Jak moc se díky němu změnil svět reklamy na Googlu? A co je tím opravdu nejdůležitějším milníkem?

Školíme PPC pro Dobrý web

Naši specialisté se kromě vlastního vzdělávání a péče o klienty věnují i vzdělávání na veřejných školeních. Máme velkou radost, že se mezi školitele zařadil i náš Senior PPC specialist Honza Křelina.

7 druhů SEO, které možná neznáte

Pokud jste se někdy zajímali o SEO, nejspíš víte, že existuje soubor faktorů a aktivit, které můžeme označit nálepkou jako Technické SEO, kam můžeme zařadit zajišťování průchodnosti webu, jeho indexovatelnost, rychlost načítání apod. Pak také asi znáte tu druhou základní část, něco jako Obsahové SEO, tedy optimalizaci metadat, řešení duplicit a používání klíčových slov. Do třetice známých pojmů jste mohli zaznamenat i pojem Lokální SEO, které je důležité především pro lokálně působící podniky s provozovnami a pobočkami. 

Získali jsme certifikát od společnosti Mergado

Naši specialisté se neustále vzdělávají. Díky tomu můžeme našim klientům nabízet služby na vysoké úrovni. Máme proto radost, že naši PPC specialisté Tomáš Turek a Jan Křelina získali certifikaci pro marketingové specialisty od společnosti Mergado.

dobryweb.cz logo